Nem veszik az elektromos Fiat 500-ast – leáll a gyártása
A modell a Torinó melletti mirafiori gyárban készül.
A modell a Torinó melletti mirafiori gyárban készül.
A tisztán elektromos és lágyhibrid változatban támadó Alfa Romeo Milano a korábban debütált Stelvio és Tonale kistestvérének tekinthető.
Egy ilyen lépés szentségtörésnek tűnik, egy olyan márkától, amely a szívó V12-esekre építve lett legendás, de az idők változnak.
Egy interjú során arról beszélt, hogy szeretne egy modellt piacra dobni a Multipla kompakt egyterű méretében.
Az sem kizárt, hogy nevet is vált az elektromossá váló modell.
A modellből lesz még benzines változat is, utolsóként a márkánál, utána már csak villany-Alfák jönnek.
A barátságos stílus ismerős a kistestvér 500-as miatt, a méret egy számmal nagyobb.
A jelenleg csak az olasz piacon forgalmazott nagy hírű gyártó két év múlva visszatérne a nemzetközi piacra is.
A kis autóiról jól ismert olasz cég is meglépte az elkerülhetetlent.
Közel 5 méter hosszú, igen alacsony és vészjóslóan morajló hamisítatlan V8-as hanggal támad. Kipróbáltuk, hogy milyen 2020-ban egy 1980-ban készült olasz luxusszedán, amelynek olyan süppedősek az ülései, hogy szinte elveszünk bennük.
A következő generációban már elektromos rásegítést is kap az egyik legszebb hangú utcai autó.
Ahogyan az várható volt, hatalmas siker a Lamborghini első szabadidő-autója bizonyos piacokon. Ott, ahol eddig esély sem volt az utak minősége miatt Lambózni, végre vásárolhatnak az olasz márkától.
Néhány hónapja volt hír, hogy visszatérhet a jelenlegi legklasszikusabb Ferrari, a 250 GTO egy mai változatban. Olyan cégek áltak már az ötlet mögé, mint a Pirelli. Most egy dizájnercég tervezgette a külsejét is.
A francia hercegség lakói sok mindenhez hozzá lehetnek szokva, de amikor egy ilyen valószerűtlen autó előkerül, akkor még ott is összesereglenek.